Om Julien:

Kort om Julien C. H. Andersens kald og forfatterskab:

Jeg har de sidste ca. 10 år modtaget beskeder fra Gud. Hvorfor Han lige netop har udvalgt mig, ved jeg ikke? Selv har jeg aldrig forestillet mig, at Gud ville bruge mig.
  I starten var det i syn og i drømme. Det skete ofte når Gud ønskede, at der var noget jeg skulle forstå. Som reglen var synene billeder eller endda film, der kørte foran mine øjnene. Det var meget levende og virkeligt. I starten tvivlede jeg. Efter et stykke tid vidste jeg dog, at det var Herren, der stod bag, da jeg blev undervist i mig selv, mine medmennesker og verden.
  Gud taler til mennesket både gennem drømme, syn og i ord i både Bibelen, Koranen og andre hellige skrifter. Så hvorfor skulle Han ikke også kunne gøre det i dag? Intet er umuligt for Gud.
  I 2011 har jeg min første samtale med Gud omkring den første bog, som jeg begynder at skrive. Det foregik lige om diktat i skolen. Jeg skrev, hvad jeg hørte.
  Nåden til at modtage Guds ord på en sådan måde kaldes Profeti. Det er måske også derfor at bøgerne skulle hedde ”Profetens dagbog” og ”Guddommelige profetier.”  

I november 2011 var jeg i Indien og jeg ved at være færdig med første bog ”Profetens dagbog.” En aften sagde Gud til mig:  ”Når du kommer hjem, og er færdig med din bog, skal du i gang med din næste bog. Du vil skrive den på bare en måned. Så du får travlt.”

De to bøger var begyndelsen på en kommunikation
på ord fra Gud, der fortsætter til i dag. Det er Gud, der dikterer Hans visdomsord til mig, så jeg kan give dem videre til menneskeheden, så de kender Hans kærlighed, visdom og nåde.

”Profetens dagbog” og ”Guddommelige profetier” er begge smukke og unikke beskeder fra Gud om mennesket, kærligheden, familien og opdragelsen.

Bogen ”Guddommelige profetier” giver et kig ind i fremtiden i verdensdelene og nogle af landene, herunder den magtfulde Vatikanstat. Bogen handler også om filosofien og demokratiet overalt på jorden.
  Bøgerne giver især en forståelse for, at vi alle hænger sammen i et stort puslespil, og at vi er på vej til en harmonisk jord i en ikke alt for fjern fremtid.

Et andet sted man kan læse om beskederne fra Gud er på Facebook siden ”The house of Love” og her på www.Life-adventure.dk
  Det gør jeg for at oplyse om mit arbejde og for at hjælpe andre med at åbne for kærligheden, transformere tankerne, følelserne og åbne for mere kærlige handlinger mod dem selv og andre overalt på jorden, samt tilbyde inspiration og vejledning til den åndelige dimension i livet. Læren er ikke ny, det er en gammel lære, men den er glemt af mange. Alt for mange lever i fattigdom.


I dag er der to slags fattigdom.
1. Der er materiel fattigdom. Mange mennesker på jorden lever uden de meste basale behov som vand og mad, tøj og tag over hovedet eller adgang til undervisning.
2. Mange lever i velstand. Desværre lever mange i den yderste fattigdom, som er forårsaget af mangel på kærlighed og medfølelse for andre. Og mange mennesker mangler at undersøge deres egen sande natur, tro og kærlighed.
  Kærligheden er trappe: Jo højere op du går, jo mere kærlighed, jo mindre egoisme, og alle kan ligesom mig gå op ad kærlighedens trappe.
 
Jeg lever et liv i tro, kærlighed, medfølelse og i Gud. Kærligheden er min religion. 

With love

Julien.


  

 

Free/gratis.
Spirituel aften søndag den XX marts kl. 19:30.


Oplev en aften med den åndelige verden og mig som kanal for den åndelige verden.

Aftenens program:
1. Jeg vil starte med en præsentation af aftenen; Hvordan tingene formidles!
3. Et spirituel indlæg.
4. Mantra.
5. Bøn.
6. Meditation – evt. guidet meditation for at skabe fred i krop og sind.
7. Snak om meditationen.
8. Det vil herefter være muligt at stille spørgsmål omkring dit liv, din situation eller hjælp til åndelig udvikling og emner.
9. Afsluttende bøn og evt. forbøn for syge og lidende.

 

Omkring kanaliseringer kan der komme råd om både fysiske og psykiske problemstillinger og om din personlige og åndelige udvikling.
 
Tidspunkt: Se opslag på Facebook

”Spiritualitet er et redskab for mig – og en clairvoyance er til at hjælpe andre med. Og være spirituel som mig, menes egentlig åndelig. 
  Den åndelige verden som vi kommer fra, har et overblik over vores liv, nogle sandheder og løsningen på vores problemer, som vi ikke selv kan se.
  Hvad er sandheden?  Sandheden kan være både egoistisk og åndelig. Hvis den er åndelig, er den også kærlig og den bedste hjælp til dig.  Kærligheden er sandhed. Egoismen er en døgnflue, der hænger fast i mudderet og tildækker sandheden og kærligheden.  Uden sandhed og kærlighed kan vi ikke overleve.     En clairvoyance handler om sandhed og kærlighed for dig selv, dine nærmeste og dine omgivelser.”
Julien C. H. Andersen